Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROT TOWARU
Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.
Jeśli chcesz skorzystać z takiej możliwości, wystarczy, że w ciągu tego czasu prześlesz na adres: kontakt@sleepee.pl wypełniony i podpisany formularz (wzór poniżej) oraz w ciągu kolejnych 14 dni odeślesz zamówiony towar wraz z formularzem.
FORMULARZ ZWROTU TOWARU – WZÓR DO POBRANIA
Ważne:
na poinformowanie nas o zwrocie masz 14 dni od momentu otrzymania towaru
wypełniony i podpisany formularz wyślij na adres: kontakt@sleepee.pl
towar wraz z wypełniony formularzem oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres korespondencyjny Sleepee s.c., ul. Staropolska 4, 03-289 Warszawa
koszty zwrotu towaru pokrywa klient
po otrzymaniu towaru zwracamy równowartość towaru oraz poniesione koszty wysyłki nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem,
REKLAMACJA TOWARU
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi w ciągu 2 lat od wydania rzeczy konsumentowi.
Zgłoszenia z tego tytułu można dokonać najlepiej poprzez wypełnienie i podpisanie formularza reklamacji towaru znajdującego się poniżej i przesłania go na adres: kontakt@sleepee.pl
FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU – WZÓR DO POBRANIA
Ważne:
towar wraz z wypełniony formularzem oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres korespondencyjny Sleepee s.c., ul. Staropolska 4, 03-289 Warszawa
reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni
Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad, usuniemy wadę lub zwrócimy równowartość na konto
dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy